Tomb Raider Anniversary - Návod - Horské Jeskyně

27. srpna 2008 v 10:22 | dAeGOn |  Tomb Raider Anniversary Rozcestník

1. Horské jeskyně (Mountain caves)

Artefaktů: 3
Památek: 1
Dohráním se odemkne: Památky (Láhev s kosatkou), Oděv (TR:Legenda)
1. Tutoriál

Lara se vydala ke sloupu před sebou a po plošince na jeho levé straně se dostala na římsu. Po té ručkovala doprava, přeskočila dál a ručkovala až za roh. Zde přeskočila dozadu na plošinu. Z ní skočila na plošinu u skály a po římsách se dostala nahoru. Skočila zpět přes propast a zhoupla se na háku. Doběhla ke dveřím napravo. Tady bylo slyšet ono cinknutí checkpointu.
Po plošině nalevo vyskočila Lara ke dveřím. Kolem dveří se přehoupla pomocí háku a na druhé straně vylezla. Skočila na římsu, přeručkovala doleva, vyskočila nahoru a doleva. Vytáhla se nade dveře, kde stiskla tlačítko.
V jeskyni běžela dopředu a uhýbala pastem kotouly. Vyběhla po dřevěných schodech a dvakrát přeskočila díru.
Tady se otočila a vyskočila na výstupek ve skále. Po dalších výstupcích přeskákala kolem jeskyně až k zasněženému výstupku, ze kterého viděla bílý předmět v jeskyňce. Sklouzla se po šikmině a na konci se odrazila. Sebrala Artefakt (secret 1/3) a přeskočila na římsu naproti.
Přeručkovala doleva a za rohem se spustila na zem. Pokračovala dál; nejprve zastřelila netopýry v jeskyni před sebou a pak se vydala do jeskyně nalevo. Tam z rohového výstupku napravo přeskočila na římsu a vytáhla se k lékárně. Pak pokračovala (chodbou, kde zabila netopýry) až do velké jeskyně, kde zabila tři netopýry.
2. Horolezectví
Lara se sklouzla po šikmině, na konci se odrazila a střelila hák na strop. Kousek se po laně vytáhla, rozhoupala se a chytila se římsy naproti. Po ní přeručkovala doleva, nahoru a opět doleva. Odtud přeskočila dozadu na sloup, kde se spustila na nižší římsu a ručkovala až doprava na konec. Zde skočila dozadu, chytila se okraje a za kameny sebrala Artefakt (secret 2/3).
Po římsách se Lara spustila na dno jeskyně, zabila dva netopýry a pokračovala chodbou dál. Přehodila páku a pokračovala do další jeskyně.

3. Vratký most a provaz

Lara běžela doprava a v rohu se pověsila za okraj. Rychle zase vylezla zpět, aby se vyhnula vlkům, kteří ji ucítili. V klidu je zabila. Pak se pokusila přeběhnout po mostě, ale ten to nevydržel a zřítil se. Lara si tedy doběhla pro lékárničku ukrytou v jeskyni napravo od mostu, pak se vrátila a po zbytcích mostu vyšplhala nahoru. Vyšplhala k druhému mostu a otočila se. Přeskočila na římsu na sloupu, odručkovala doprava, vyskočila výš a pak dozadu na druhý sloup. Na něm se musela nejprve pořádně chytit a pak již mohla odručkovat doleva a přeskočit k lékárničce.
Pak seskočila dolu, vyšplhala k mostu a přeběhla ho. V chodbě vylezla přes okraj nahoru a došla až do místnosti s provazem. Toho si ale nevšímala a nejprve se chytila římsy napravo, odručkovala doleva a spustila se na dno. Když zaslechla řev, rychle zase vylezla nahoru. Šikovně vylákala medvěda z jeho jeskyňky a z bezpečí ho zastřelila.
Pak se opět spustila dolu, vešla do medvědí jeskyně, zatáhla za páky a za dveřmi sebrala Artefakt (secret 3/3). Seskočila do jeskyně s mosty a vrátila se do místnosti s provazem.
Teď skočila Lara na provaz, otočila se doleva a spustila se, co nejníže to šlo. Pak se rozhoupala a skočila do výklenku s lékárnou. Pak přeskočila zpět a přes lano pokračovala do chodby. Nešla ale po šikmině dolu, ale nejprve zaběhla doleva, kde za sloupem sebrala lékárnu.

4. Zavřené dveře

V další místnůstce s rozběhem skočila na tyč a přeskočila dál, kde po výstupcích vyskákala nahoru. Opatrně proskákala pasti v trychtýřovité místnosti a došla až ke dveřím. Stoupla si na tlačítko a všimla si zámků na dveřích. Proto vyšplhala po levé zdi až nahoru a zabila přiběhnuvšího vlka. Pak se chytila římsy na zdi, vyskočila výš a přeručkovala doprava. Přeskočila na závaží, čímž na několik minut vyřadila jeden ze zámků.
Rychle běžela až dozadu, kde přes tři tyče přeskočila na druhou stranu. Rychle zabila vlka a pokračovala dál. Za průchodem zabila druhého vlka a přes malý výstupek napravo vyskočila na horní římsu. Skočila dozadu na tyč, a když se otočila, přeskočila na druhé závaží. Rychle se spustila po římsách dolu a tlačítkem na zemi otevřela dveře.
Než Lara prošla dveřmi, znovu vyskákala doleva nahoru a obešla celou místnost až k otočné tyči. Skočila na ni a rychle (dřív než se dotočila!) skočila dopředu. Tím se zachytila na římse. Přeručkovala doleva a skočila na tyč vlevo. Přeskočila na římsu, vyskočila výš a pak zpět na tyč. Z tyče na protější římsu a vytáhla se nahoru. Sebrala první Památku Láhev s kosatkou (Relic Killer whale bottle). Dolu se spustila po římsách.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Která Lokace se ti z Tomb Radier Anniversary libí nejvíc?