Shadow of the Tomb Raider - ze zákulisí tvorby

31. května 2018 v 12:55 | Hayley |  Shadow of the Tomb Raider - ze zákulisí tvorby
Eidos Montreal nám přichystal sérii videí, které jsou komentovány přímo vývojaři.Videa mají pod jednu minutu, jelikož samotní vývojaři mají pohovořit o Shadow of the Tomb Raider, na základě své tvorby a vše musí stihnout do 30 vteřin.

Určitě stojí za shlédnutí!


Daniel Bisson - Senior Game Director - mluví o tom, že SOTTR je závěrem celé nové trilogie. Z Lary se stává Tomb Raider, tak jak ji známe a proto museli připravit hru, která bude více emocionální, jelikož budeme mít ve hře možnosti rozhodování, které budou mít hluboký dopad na to, co se stane ve světě...





Emilie Guilloux - Lead Performance - Emilie a její tým pracuje na sociálních aspektech hry. Například je zmiňovan Jonah, kterého známe z předešlých dílů. Jonah bude Laru doprovázet v jejím doprodružství, což je ro Laru důležité.




Frederic Arnaud - Lead Sound Designer - Frederic hovoří o hudbě a zvucích, které Laru doprovází, například v džungli, kde můžeme slyšet reálné zvuky ptáků,...



Jason Dozois - Narrative Director - Jason hovoří o důležitosti příběhu, lovení a řešení hádanek.



Jill Murray - Lead Writer - Jill nám představí svou práci, například se dozvíme více o Lařiném složitějším vtahu s vůdcem Trinity.



Mathieu Bissonette - Level Designer - Mathieu prezentuje Laru, ze které se stal predátor a využívá vše co má k dispozici, Například pokud zneškodní jednoho člověka z nepřátelské skupiny, využívá strach ostatních a jsou pro ni snadnějším cílem.




Yann Regnier - 3D Artist - ve videu se seznámíme s Yannem, který nám poodhalí smrtelných pastích a hádankách, které čakají Laru v Shadow of the Tomb Raider.



Charly Chive - Concept Artist - v tomto videu se dozvíme od Charlyeho, jak teorie barev přivede k životu svět Shadow of the Tomb Raider.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama
^^ Pokud se rozhodneš kopírovat, tak jedině se zdrojem! ^^